poniedziałek, 18 czerwca 2012

chciałabym żeby wszystko było tak jak dawniej. te same uczucia, te same osoby.

Bo co może Ci dać zwykła dziewczyna w trampkach, nie? A jednak, może dać Ci wielka miłość i oddać całe serducho, tylko dla Ciebie.*

Podobno jak ludzie są sobie pisani to prędzej czy później i tak na siebie natrafią.

Nie myślisz o tym, co się dzieje, lecz oddychasz. Trwasz w beznadziejnie dziwnym uczuciu, jakbyś umierał za życia.



Nie obchodzi mnie, że cierpienie uszlachetnia, a na błędach się uczymy. Niektóre dni chciałabym po prostu wymazać z mojej pamięci lub nigdy nie przeżyć.
chciałabym żeby wszystko było tak jak dawniej. te same uczucia, te same osoby.

Angażowanie się? Owszem, zdarza mi się, ale bardzo rzadko. Mało, komu poświęcam swój czas i uwagę. Ale jeśli już trafisz do grona tych ludzi - uwierz, że zawsze będę przy Tobie. Każdy Twój problem będzie moim problemem, a opcja 'pomoc' dostępna będzie u mnie całodobowo. Każdy Twój uśmiech będzie dla mnie szczęściem, bo tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego niż radość w oczach osoby, na której Ci zależy. Tylko jak to spieprzysz zamknę się w sobie? Na wszystkie Twoje uczucia..



Mam gdzieś co o mnie myślisz, ale nie to co o mnie mówisz. Bo w życiu liczy się też szczerość, kultura i szacunek dla innych. Jeżeli nie masz swojego życia to trudno, nie oznacza to, że musisz psuć je innym wymyślając prymitywne bajki. Mówiąc o tym jaki jestem i co zrobiłem, popatrz na siebie i oceń, czego Ty dokonałaś/eś i jakie błędy popełniłaś/eś. Rozumiem, że jeśli mimo to tworzysz o mnie plotki, opowiadasz innym z fascynacją o moich wadach, to znaczy jedynie o tym, że mi zazdrościsz, bo sama/sam już gorsza/y być nie możesz.
ty pojedziesz osiągać swoje zwycięstwa, będziesz mistrzem Polski, a ja taka zwykła, cicha, bez osiągnięć będę na Ciebie, tu czekać.
czemu nie możemy po prostu, wykrzyczeć prawdy i nauczyć się kochać, od nowa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz