piątek, 1 czerwca 2012

mam cię, nie muszę mieć nic więcej

wszystko sie zjebało, pojebało, rozpierdoliło.

wszystko i wszyscy. ważniejsze ode mnie, wiem.

mam cię, nie muszę mieć nic więcej ./D;*.!

tak po prostu zwyczajnie i bez zobowiązań go kocham .
więc patrz, bo właśnie idę dać sobie radę .

zostaw mnie, nie kuś, nie mów, nie wołaj .
jak na Ciebie patrzę, to mam ochotę wykrzyczeć na cały głos: MNIAAAM!

Problemy nic nie znaczą, zobacz
Narazie minęliśmy się ze sobą, ale i tak pamiętam każde słowo, nie było ich sporo.



" I chyba nie potrafię powiedzieć, że nie chciałbym ciebie mieć " //pezet

Prędzej, czy później ta miłość sama by Nas wykończyła.

To raczej historia pomyłek albo tragikomedia.

Za chwile, których brak.

Nie życzę Ci źle, wiesz, bo to nieładnie. Chciałabym tylko, żebyś nie dostał, tego czego najbardziej pragniesz.

Nasze twarze za uśmiechem skrywają ciemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz