piątek, 22 czerwca 2012

Mam kilka spraw do załatwienia

Kolejne zmarnowane 'love story'.


Inteligentny i bezsprzecznie wspaniały,
a cała ta pewność siebie była zajebiście seksowna.


Mam kilka spraw do załatwienia, kilka miłości do zakończenia
i kilka wspomnień do zapomnienia.
A wieczór jak wieczór, od zawsze najgorszy.


Słowo "kocham" to chyba za dużo słowo, z za dużym znaczeniem jak dla Ciebie. -,-


Chuj z tym, że boli.


Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha, to Ci daje setkę powodów, aby żyć. Ja ich nie mam.


Zniknąłeś, nigdy więcej nie dam Ci wrócić.


Mój plan na wakacje ? Zero Ciebie, mnóstwo mnie i szczęście.



za mało masz, a za dużo chcesz dać.


Jest tak cudownie, gdy czuję Twój dotyk i bliskość <3 .


Każdego dnia moje
serce jest poddawane próbie.


Przyjdzie czas, kiedy to wszystko nabierze sensu.



Jeżeli nie chcesz czegoś stracić, to ukryj to wewnątrz siebie.

Brakuje mi Ciebie potwornie, kolosalnie i na serio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz