wtorek, 12 czerwca 2012

nie uwierze w Ciebie drugi raz.

chciałabym do Ciebie zadzwonić, powiedzieć tak po prostu, że tęsknię. nie wiem, czy to coś znaczy, nigdy nie chciałam niczego Ci niszczyć, chciałam Ci tylko powiedzieć, że tęsknię. że kurdee tęsknię.

Nienawidze Cie, bo Cie kocham. Jestes dup_, frajerem,jestes tym o ktory wlasnie tak mysle.Nie lubie Cie, nie chce Cie!Ale czy widzisz moje lzy na twarzy gdy to mowie Twego glosu nie chce wiecej slyszec,musialabym wtedy przysiadz ze Cie kocham. Nie chce patrzec w Twe oczy, bo wtedy bym zginela.Nie chce wiecej znosic Twojego spojrzenia,wtedy musialabym wyznac Ci moje uczucia.Zrozum mnie, nie chce z Toba zyc, no tak,dokaldnie za to oddalabym wszystko!Kiedy mowie ze Cie nienawidze,badz pewny: Mowiac to wszystko,klamie

kurdee! kręciliśmy ze sobą, lecz nic z tego nie wyszło, ale ja wciąż się nie poddaję . gdy Go widzę mam ochotę dać mu całusa . ;**


- chodzicie ze sobą ?
- nie , biegamy !

żyjesz,coś psujesz,żyjesz dalej

parodia słów niewypowiedzianych.

pociągnijmy za spust, zatrzelmy miłość

Bo chcę cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie

nie uwierze w Ciebie drugi raz.

czasami nie przestajesz kochać, ale potrzebujesz już mniej.

jesteś architektem moich snów, projektantem uśmiechu, wynalazcą szczęścia

jestem świetna w łóżku, potrafię spać godzinami

po pierwsze mam serce, po drugie - rozumiem

każda twarz ma twoje oczy, nigdy ich nie zapomnę

miliony myśli. zero słów.

Gdybym ogarniała tak, jak nie ogarniam.

milcz, bo to jedyna rzecz, która Ci dobrze wychodzi.

może nie wystarczę, ale będę tuż obok



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz