niedziela, 23 czerwca 2013

nie ma takich słów..

Wszyscy szukają Wielkiej miłości, a mnie wystarczyłaby Twoja.
Jesteś dla mnie największą wartością, nie potrzebuję nic, po za Twoją miłością.
nie powiem jak mi Ciebie brak, bo nie ma takich słów..
Czasem duma nie pozwala spraw naprawic.
Kłótnie zniszczyły wiele relacji na mej drodze Ale cóż, wiem co myślę, nie na wszystko się zgodzę
To boli - kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie I trudno, tak musiało być nie mam złudzeń.
“ Mam już dosyć tej ciszy Jeszcze wczoraj myślałem, że tylko ty się liczysz ”
Zakochać się a kochać,to dwie różne rzeczy. Najpierw są motyle w brzuchu, unosisz się nad ziemią i ta chemia.. a potem zaczyna się proza życia,problemy.. zaczynasz rozumieć, że on nie jest idealny, ale przecież Ty też nie jesteś, ale to, co was łączy jest bezcenne..
"Ze szkoły wiem niewiele - więcej uczę się na błędach."
Ludzie myślą, że jesteś szczęśliwy, ale tak naprawdę widzą tylko otoczkę, którą masz wokół siebie . Uśmiech wcale nie świadczy o szczęściu . Może być jedynie chwilową radością, która pozwala nam normalnie funkcjonować.
Brak wiary w siebie jest chorobą. Jeśli stracisz panowanie nad tym, wątpliwości staną się twoją rzeczywistością.
Nie ma ludzi bez uczuć, są tylko tacy, których przeraża to, że je mają.
Chciałabym by było jak przedtem, i to jest popieprzone bo wiem, że nigdy tak nie będzie,. Nigdy nie będę tym kim byłam wcześniej, nigdy nie wrócę już w to samo miejsce..
Najgorsze są domysły. Bo domyślam się, że wcale nie tęsknisz.
Nie zawsze bywa tak łatwo, jak chcemy, nie zawsze można gładko zejść ze sceny.
Nie patrz w przeszłość, tam już byłeś i wszystko widziałeś. Czas zobaczyć przyszłość jest ciekawsza.
I kiedy mówisz, że jesteś inny niż inni, stajesz się dokładnie taki sam.

I wiesz co ? nie mów że nie masz nic do stracenia,
bo dopóki masz życie, to je k*rwa doceniaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz