sobota, 22 czerwca 2013

Nikt nie będzie mówił jak mam żyć

Nikt nie będzie mówił jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.


Nigdy nie kłóć się z idiotą, bo ściągnie
Cię do swojego poziomu i pobije doświadczeniem.

Pamiętaj , żę każdy napotkany człowiek
czegoś sie boi , coś kocha i coś stracił...


Bo czasem boisz się uwierzyć, że spotkało Cię coś wspaniałego.
Żaden człowiek nie może prze­wodzić dru­giemu, mu­simy być jednością.


?jeśli kiedykolwiek będziesz chciał się poddać
,przypomnij sobie,co sprawiało że do teraz walczyłeś.?


nie ma co gdybać, od tego chce się rzygać.


nie będę użalać się nad przeszłością, tylko
w spokoju poczekam co przyniesie mi przyszłość



Jestem zamknięta w sobie, ale wiedz, że jeśli
dasz mi kolejny kieliszek, opowiem Ci moją historię.


"Tu tak naprawdę garstka ludzi doznała szczęścia
A reszta dusi z całej siły łzy i gorycz w pięściach."


Prawdziwi wariaci nie potrzebują
wesołego miasteczka żeby mieć karuzele.

W życiu nie ma porażek są tylko nowe doświadczenia..


Śmiej się niech reszta świata zastanawia sie dlaczego.

-nosz Boże, widzisz i nie grzmisz. -Widze, ale plastik prądu nie przewodzi..

Masz czasami tak, że tłumisz swoje emocje, nie dajesz rady.
Chcesz je uzewnętrznić, ale brak Ci odwagi?


Hejtuj, bo tylko to potrafisz.


"Czemu lubię przytknąć do skroni swoje palce
imitując ich kształtem kształt broni?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz