wtorek, 18 czerwca 2013

plany...

Hej, mam wobec ciebie plany
Usiądź obok, zostań jakiś czas
Jesteśmy całkiem sami
Nie ma tu nikogo oprócz nas
Hej, nie wiem co będzie z nami
Nie wiem jak, ze sobą będzie nam
Nie martwię się - to na nic
Tylko z tobą umiem milczeć tak
Więc nie mów nic
Bo słowa są dzisiaj nie potrzebne nam
Zaufaj mi i ze mną chodź




Za mały dla Nas świat,
Odkąd się znamy.
Otwierasz we mnie nowe okna i stare drzwi,
Niezbyt rozsądnie, a przecież tylko chcesz,
Bym z głowy wyjął serce,
W ciało włożył je z powrotem na swoje miejsce









kiedyś odnajdziemy siebie jak to wytłumaczyć nie wiem....


Gdyby łzy zabijały, już dawno bym umarła


Twoje "kiedyś" może w jednej chwili zmienić się w moje "za późno".


i kiedy przyjdą dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami




Codziennie marzę by
pójść całkiem inną drogą,
prześladują mnie moje sny.
Chcę wiedzieć więcej i
choć nie będę z Tobą
to co znam nie wystarcza już mi.
Nie zrozumiałam Cię
wszystkie Twoje znaki
odczytałam w całości źle
dzisiaj ucieknę tam
gdzie nic mi nie przypomni,
że to Ty kiedyś wybrałeś mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz