wtorek, 18 czerwca 2013

Wiesz ..

- Wiesz, z nami koniec (nie chce Cie starcić)
- Pf. i bardzo dobrze, miałam Cie juz dosyc! (Proszę nie odchodz, potrzebuje Cie)
- To świetnie, przynajmniej nie bedziemy tesknic (Kurde, nie wyobrazam sobie życia bez Cb)
- No i mam to w dupie. (Tesknie za Tb, nawet jak nie ma CIe przy mnie 5 min.. a teraz co?)
- No i mozesz usunac moj numer (mam nadzieje, ze jeszcze napiszesz wkrotce)
- Zrobie to z przyjemnością (Głupia.. Przeciez znam go na pamiec..)
- Chce zebys wiedziala , ze tak na prawde nigdy Ci nie lubiłem. (Ale kochalem , kocham i bede kochal szalenie!)
- To u Cb tak jak u mnie? Fajnie :) ( [CENZURA] mać! Nikogo bardziej nie kochalam..)
- Pa (nie pozwol mi odejsc)
- Narka (Nie odchodz..)



Pamiętasz jeszcze te dni pachnące złotym słońcem, przeplatane bezwstydnością ? Tęsknie za Tobą słońce Moje :-*************


Jesteś jak mój pamiętnik, bo mogę się z wszystkiego Tobie
zwierzyć. Jesteś jak moje przeznaczenie, bo moja przyszłość
zależy od Ciebie<3



Będę patrzył w Twoje oczy i całował usta Twe i dziękował
będę Bogu, że Ty ciągle kochasz mnie!



Kochać Ciebie zawsze chcę. Tak na zawsze, aż po śmierć. Dać
Ci szczęścia kilogramy. Zdobyć z Tobą nieba bramy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz