sobota, 14 września 2013

I nie ważne co

I nie ważne co w tym życiu sie dzieje, Wiedz ze człowiek jest lepszy gdy sie śmieje :D


 
Fakt. często przegrywam.
Ale nie widzę powodu żeby się poddać i przestać walczyć




Musisz iść z rytmem ulicy, trzymać z tymi, na których możesz liczyć!



Mówię Ci "NIE", to słowo nie ma wiele znaczeń więc dlaczego odbierasz je inaczej ?





jeśli prawdą jest, że śmiech to zdrowie , to dzięki moim znajomym będę żyła wiecznie .! ., ;♥




'Kiedy byłam w podstawówce, kazano napisać kim będę gdy dorosnę.
Napisałam więc 'Szczęśliwa'. Powiedzieli, że nie zrozumiałam o co chodziło w zadaniu.
Ja odpowiedziałam, że nie zrozumieli o co chodzi w życiu .



Chcę się przenieść do świata, w którym wszystko jest proste. w którym wszystko układa się po mojej myśli. Gdzie mogę mieć wszystko, czego tylko chcę. Bez tłumaczeń, głupich spojrzeń. Bez raniących mnie słów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz