czwartek, 7 czerwca 2012

abrakadabra. bo podobno czaruje. albo jestem czarująca. jakoś tak.



Umażę dla Ciebie okna malinami by słońce rankiem było ciekawsze <3


-Kocham Cię jak milion żelków

-A ja Ciebie jak milion czerwonych pastylek m&ms


Jeśli będziesz przychodził przykładowo o czwartej, zacznę być już szczęśliwa o trzeciej. <3



to smutne, że łatwiej nam wymieniać się materiałem genetycznym, niż numerami telefonu .



Kochałaś kiedyś tak naprawdę ? ..

Tak mocno, aż do bólu?..

Tak, że nie przespałaś pół nocy, myśląć o nim? .. Kochałaś tak ? ..



będę skakać na żelku tak długo aż pęknie. obleje mnie nadzieniem a Ty mi powiesz, że jestem słodka jak nikt.



sa 4 kategorie mężczyzn : byli, obecni, przyszli i niedoszli . całą resztę nazywamy ludźmi .



bez Ciebie, nawet żelki smakują jak wątróbka.



Nawet na kacu, niewyspany i z trzydniowym zarostem wyglądasz czarująco.


zapamiętam nas w naszych ulubionych momentach.


więcej znaczysz od chlorowych wybielaczy.



Miałaś kiedyś tak, że jak tylko wejdziesz na gg to nie interesują Cie inne wiadomości . Czekasz na jego wyjątkowe 'cześć ' ' siema ' lub w ostateczności tą pieprzoną emotikonke ? Czekasz .. czekasz i ch.uj . Pewnie o Tobie zapomniał, ale nie przejmuj się i tak powiesz, ze nic się nie stało .. napisałaś, chociaż obiecywałaś że wytrzymasz bez niego . bez jego słodkiego przywitania . jego przy***.anego pożegnania .. Zmienił status na ' niedostępny ' . szkoda tylko, że nie wie ile Cię to kosztowało, nie ? ale Ty łudzisz się, że może naprawdę nie mógł odpisać . Miałaś tak kiedyś ? nie ? To bardzo Cię proszę, nie pier.dol, że mnie rozumiesz !



przeklęta nadwrażliwość... na punkcie Jego uśmiechu.



Mam syf w pokoju, a mówią, że geniusz panuje nad chaosem. Czemu więc nie panuje nad nim w mej głowie?



znów wszyscy życzą mi Ciebie.


Zarezerwowany dla mnie.

Pachnący mną.

Nie szuka innej.


Rano budząc się, pierwszą rzeczą nie był prysznic, nie była kawa, lecz panicznie szukanie telefonu. nic. skrzynka odbiorcza była zawsze pusta.


Już tak to jest , że dla drugie człowieka

można zrobić kompletnie wszystko , wszystko ...


By krew płynęła szybciej, oddech był częstszy, a doznania mocniejsze...



Tysiącem sposobów sprawiasz, że się śmieję.



ej Ty, padlinożerco!



Chcesz spędzić życie bez miłości, sexu, przytulania, całowania i całego tego gówna?



bo ja kocham Jego numer telefonu na moim wyświetlaczu. To taki piękny numer.



abrakadabra. bo podobno czaruje. albo jestem czarująca. jakoś tak.




Małe kłamstewka biegają na swych chudych nóżkach i wymachują mi przed nosem majkami w motylki. Wiem, żeś ich ojcem. Mają Twój kolor oczu.


mam prawo tęsknić. i właśnie z tego prawa skorzystam.


jak dorosnę zostanę swetrem... albo znajdę inny sposób, aby Cię przytulić



miało być do trzech razy sztuka, ale jest do czterech.



i naprawdę nie chodzi mi tu o całowanie, czy trzymanie się za ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz