sobota, 2 czerwca 2012

O tym się nie mówi.

wytłumaczysz mi kim jesteś ? bo na pewno nie jesteś osobą na której mi zależało.


chciałabym kiedyś podejść do Ciebie i powiedzieć, że jesteś dla mnie najważniejszy.


tylko tyle. bez zbędnych słów.
nawet nie chcę słyszeć Twojej odpowiedzi .

Bo On jest jedyną kwestią,
która może mnie załamać ..



O tym się nie mówi,
ale w środku nie jest za wesoło
.'


Nie znasz mnie tak naprawdę, ale nie martw się. Wszystkiego dowiesz się od tych, którzy nawet ze mną nie rozmawiali. -.-

Żadna sukienka najlepszej marki nie zakryje Twojego smutku, żadnym makijażem nie dorysujesz sobie uśmiechu na twarzy, kiedy Twoje serce cierpi.

wykrzyczę Ci szeptem jak bardzo Cię nienawidzę
i równocześnie kocham



pamiętaj.
to był twój wybór


akceptuj to, że lubię
cie trochę bardziej niż powinnam.


Kobiety są piękne i wkurwiające.
Piękna nie jestem, więc wkurwiam podwójnie. xd
życie nigdy nie było idealne,
ale my sobie je dodatkowo komplikujemy.

nie lubię. nie lubię jak ktoś kłamie, jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi. nie lubię jak się zaczynam pozytywnie nastawiać po to, by za chwilę stwierdzić, że każda historia kończy się tak samo.
masz prawo do własnego zdania a inni maja
prawo miec je w dupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz