wtorek, 12 czerwca 2012

;p...

***
Największe co czuje, jesteś ze mna i bardzo Ci dziękuje...

Są tylko dwie rzeczy dla których wart żyć, miłość i TY...

Cmok, całusek, buziak, to wszystko dla Ciebie kochanie...

Tak Cię kocham tak Cię lubie, że za Tobą serce gubię...

Już pod koniec dnia widze obraz twój, widze dłonie, czuje serce....

Pamiętaj!!! Srece moje kocha, tęskni i czeka...

Życie jest piękne gdy jesteś Ty, z Toba się każde spełniają sny...

Jesteś...mym powietrzem i tęczą na niebie, bo ja Kocham Tylko Ciebie..

Skarbie jesteś dla mnie Wszystkim, tym co potrzebne mi do życia...

Moje serce kiedyś złamane, mocniej lovciaaa dziś...

*** ***
Bo miłość to bzdura, istnieje w filmach, i tanich lekturach

Czekam na tę chwilę, kiedy przyjdziesz i będzie tak jak dawniej

Wciąż samotna czuje się, czy ten jedyny odnajdzie kiedyś mnie??

Bo marzenia to wszystko co mi zostało

Już wiem kto jest kim, a kto jest nikim

Słowa ranią, a milczenie zabija

Otacza mnie ocean ludzi a ja wciąż czuję się samotna

Nigdy nie mów prawdy ludziom, którzy na to nie zasługują

Biorę żyletkę w moje ręce, i wypisuję na niej wszystkie smutki

Tnę się żyletka powoli, powstaje rana, bo nie jestem przez nikogo kochana

*** ***
Gdybyś był jedną z moich łez, już nigdy nie uroniłabym ani jednej

Najważniejsze jest, aby umieć spojrzeć sobie w oczy

Człowiek jest tyle wart, ile jest w stanie kochać

Kochaj mnie tysiącami pocałunków na mojej twarzy i delikatnym dotykiem rąk

Całe piękno jest w nas, w naszych sercach jest największy skarb

Przy tobie zapominam że gwiazdy gasną

Bądź dla mnie cukrem, w tej gorzkiej kawie życia.

Żyję twoim życiem, Kocham twoją miłością, umieram twoją śmiercią... z tobą

Będziesz? Będę. Zawsze? Zawsze. Obiecujesz? obiecuje. Wierze:*

Czuję się jak w siódmym niebie gdy całuje ciebie
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz