wtorek, 12 czerwca 2012

Trzeba duzo czasu zeby zyc od nowa!

-A co jesli zacznie padac deszcz i zmokne?
-Nie zmokniesz,naucze Cie chodzic miedzy kroplami:)




-Hmm.. trzeba kochać..
-Ale po co.. ?!
-Bez miłości nie ma nic..
-To nieprawda.. !
-Dlaczego tak mówisz.. ?
-Bo taka jest logiczna definicja.. !
-Logiczna definicja mówisz.. A czy choć raz posłuchałeś serca.. ?






Gdy Cię ujrzałam - byłeś cieniem, gdy Cię poznałam - byłeś
marzeniem, gdy Cię pokochałam - byłeś tęsknotą, a teraz muszę
się bronić przed tym - żebyś nie został moją jedyną istotą!



''Dziś...
Już dziś odnajdź nowy powód do radości.Już dziś przeżyj coś o czym zawsze marzyłeś.Już dziś przeżyj gorycz kolejnej porażki.Już dziś zacznij życie od nowa.Już dziś podążaj za marzeniami.Dziś.Cóż moge dodać.Żyj jakby jutra nie było





'Nie lubi spódniczek, a czasem w nich chodzi. Lubi gorzką herbatę, a ciągle ją słodzi.Chce mieć długie włosy a ciągle je ścina, nienawidzi przekleństw a często przeklina !'




-Mmm..niewinne oczka slodka minka jestem lobuz jak kazda dziewczynka







-Trzeba duzo czasu zeby zyc od nowa!
Dzis jestem silna i zupelnie inna!


'Nie zakochała się w chłopaku z plakatu, ze snu, czy z własnej wyobraźni. Zakochała się w chłopaku, który istnieje. Ale to też było bez sensu. '




Zadnym slowem nie byla w stanie przekazac tego co ma w glowie....Kolejna bajka skonczyla sie lzami


Dazyla do perfekcji.Liczyla na to ze ktoregos dnia on powie do swoich kolegow ,,ona jest idealna"


Na pytanie: jaka jestem? Odpowiadam jednym zdaniem: To zależy czyich plotek posłuchasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz