sobota, 9 czerwca 2012

śnisz mi się na poduszce obok.

Łatwo się zgubić gdzieś między marzeniami, otaczani szarymi problemami, osądzani pochopnie.


Przytulił się do niej tylko raz, a ona zakochała się w tym uścisku.


Chciałabym mieć Ciebie przy sobie cały czas, aby nigdy nie tęsknić. < 3


Czuć, że jestem Ci potrzebna,wiedzieć, że jestem jedyna w Twoim sercu...


I tak cholernie jestem dumna, gdy wiem , że możesz mieć każdą ,a przytulasz właśnie mnie.


Nie pytaj mnie o niego , wiesz dobrze , ze użyję słowa ideał .

Czasami chłopak potrzebuje przerwy,
by zaczął tęsknić i pokazał, że jednak kocha.

1 komentarz:

  1. Witaj. Bardzo podoba mi się Twój blog. Z cytatów czerpię inspirację do różnych sytuacji, które opisujesz. Dziękuję Ci za to ! I zapraszam do siebie : http://kobieta-za-kolkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń