sobota, 14 września 2013

Nie sztuką dziś być złym

Wole moje trampki, luźne spodnie i za dużą bluzę niż twoje szpilki, miniówe i obcisłą bluzkę, a do tego tonę tapety na pysku.

Nie sztuką dziś być złym, sztuką dziś jest być dobrym ...'




kiedy jak zwykle, powstaję kłótnia w klasie, stoję za chłopakami.
inne zarzucają mi zdradę i chamstwo, ale ja po prostu jestem za tymi,
którzy wywołują na mojej twarzy ten szczery uśmiech.
którzy pozwalają mi być sobą.
którzy nie usiądą w kółeczku na wf jak na jakimś średniowiecznym zlocie czarownic
i nie będę mówić jakie SA wspaniale. Proste




- Twoje imię pojawiło się w moim pamiętniku 146 razy ..
- Tak mało ..
- Mało ?! Człowieku ! Pamiętnik pisze od wczoraj !




mimo tego wszystkiego masz o mnie takie zdanie jak twoi koledzy . bo przecież nie chcesz ich stracić , narażając się tym , ze mnie trochę poznałeś i wiesz jaka jestem naprawdę .




On się starał , ona odpychała..
On odpuścił, ona pokochała..



Chciałabym nie kochać , nie myśleć , nie tęsknić .. wiesz ?
Ale tak się nie da , boo jesteś dla mnie wszystkim . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz