poniedziałek, 10 listopada 2014

Dla Ciebie rzuciłbym się z mostu.

Dla Ciebie rzuciłbym się z mostu.
- To idź i się rzuć , dla mnie.
- Zwariowałaś ?


- ej , Ty !
- tak ?; >
- kochasz mnie .. ?`
- .. a mogę ?


- i co teraz ?
- teraz to ja zacznę wszystko od nowa.
- zapomnisz o nim?
- nie. nigdy o nim nie zapomnę, ale nauczę się bez niego żyć



- Co mam zrobić żebyś mi wybaczyła?
- Kup mi jacht.
- Ee ee... ale ... po co Ci jacht?
- No jak mnie wkurzysz to sobie popłynę


- nie ma mnie dla nikogo.
- nawet dla mnie?
- a jesteś nikim?


- proszę cię, nie traktuj mnie tak..
- jak?
- jakbym była kimś obcym..


- zimno mi.
- przecież jest około 20 stopni.
- w serce mi zimno...


- Wiesz gdzie leży niebo?
- Wiem, on jest moim niebem.


-Mówi się: "Jak kocha to wróci"
-Co wtedy jeżeli druga osoba pomyśli tak samo?


- Ej Misiek weź mnie w końcu kochaj!;*`



nigdy nie mów `kocham` pierwsza! - to psuje całą znajomość!``



``kochając jednocześnie nienawidzę! - czy to jest możliwe?!`



``każda kobieta w swoim życiu musi wylać pewną ilość łez za nim umrze ale
to coś, o co płacze musi być tego warte!``



``dla mnie jesteś wielokropkiem!``



``pozwól mi odejść! Boże, zabierz mnie stąd! ja już nie umiem żyć!``



``to Twoje oczy powiedziały: Kochaj Mnie!``



``ja zmarnowałam rok, a On całe życie!``



``Gott hat dich nur fur mich gemacht! - (Bóg stworzył Cię tylko dla mnie)


Westchnęła, albowiem jej serce tęskniło za czymś, czego on może nigdy, nie
będzie w stanie jej dać. Był zamknięty, a ona nie wiedziała, gdzie znajduje się
klucz do jego uczuć...``


`Wiesz kiedy jest prawdziwa miłość? Wtedy, gdy on zakocha się w Tobie potarganej,
z czerwonym nosem i zachrypniętym głosem, a nie gdy będziesz szła po mieście w
niebieskiej sukience i obejrzy się za Tobą jak sto innych facetów. Wtedy, gdy
nie będzie cenił Cię za to jak wyglądasz, ale za to jaka jesteś i kiedy uświadomi
sobie, że dajesz mu więcej emocji niż gra komputerowa..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz