poniedziałek, 10 listopada 2014

hmm.. niby nic a jednak tak wiele.. :))

- dotknąć to co nietykalne... :))


- Chcieć, nie znaczy móc...


- jak można żyć udając, że jest się szczęśliwym...?


- opętana przez diabła...



- cześć . jestem małą dziewczynką o wielkim sercu ^^


- I chcę Ci powiedzieć,ze bez Ciebie nic;]


- Chcę być tym dla Ciebie... Kim Ty jesteś dla mnie :)


- Kiedy się uśmiechasz, rób to tylko dla mnie; *


- Jestem, bo Ty jesteś i musisz to zrozumieć... :-)


- bądź dziś dobrą myślą , obok mnie , bardzo blisko


- Dzięki Tobie moje życie zmieniło się jak jesienią kolory na liściach.'


- Jesteś moją definicją szczęścia.; -*


- i uwierz, że mój idiotyczny uśmiech na Twój widok, wcale nie jest codziennie
ćwiczony przed lustrem.


- Maksymalnie lubię Cię, wiesz ? :*


- Posłuchaj, chodź ze mną chociaż zupełnie nie wiem dokąd.



- nocnym pociągiem aż na koniec świata .


- Zagubiłam się we własnym świecie nierealnych marzeń...


- rozbijam kubek gorących wspomnień , rzucając nim o ścianę .


- wpatrzona w zachód słońca, wsłuchana w wiatr; ))


- Się jarać życiem, każdym kolejnym dniem ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz