poniedziałek, 10 listopada 2014

Coś i nic.

dla rodziców idealna córka. dla babci idealna wnuczka. nie pije, nie pali, nie przeklina,
nie ogląda się za chłopcami. Potrafisz im powiedzieć, jak bardzo się mylą ?



` Pradziwa przyjaźń jest cenniejsza od wszystkiego. Od miłości, nienawiści
i uczucia płomiennego. Spytasz, dlaczego ? Ona nigdy nie umiera. Wszystko
wokół się wypala, ty masz dalej przyjaciela.


wiem, mi jest także przykro, ale to nie ja popsułam wszystko.


nie miej pretensji jeśli któregoś dnia pocałuję Cię albo uderzę w twarz.
prowokujesz mnie do obydwóch rzeczy.




Któregoś dnia, ze złości zaczęła palić, tak zostało jej do dziś.



Kocham ten stan kiedy po użyciu alkoholowym na wszystko mam wyje*ane ,
a Ty jestes mi obojętny



czasami nadchodzą wieczory,
gdy wszyscy inni są szczęśliwi,
a Ty słuchając smutnej piosenki
szukasz sensu życia.



gdy straci się kogoś bliskiego,
umiera część naszej duszy.
tego nie da się zastąpić,
w żaden sposób..



Są utwory przy których inni świetnie
się bawią,
a Ty stoisz nie mogąc wydobyć
z siebie żadnego gestu
- tak, to te które kojarzą Ci się
z najpiękniejszymi chwilami życia,
które minęły



Teraz się pozbierałam. Nie jestem już
tak perfekcyjna
jak wcześniej, nie potrafię już tak
pięknie żyć,
nie potrafię szczerze się śmiać.
Ale jestem.
Wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny
cholernie pusty dzień.



Nic tak nie krzywdzi jak
przypadkowe słowa dające nadzieję







Wiesz co jest gorsze od płakania w poduszkę? Pustka. Taka chwila kiedy po
prostu siedzisz i wpatrujesz się w niebo, wiesz, że nie możesz nic zrobić i
ogarnia cię to przerażające poczucie bezsilności, które zżera cię od środka.
A Ty nie robisz nic. Po prostu się przyglądasz




czuję, że nadszedł czas by uporządkować swoje życie..
wyrzucić niepotrzebnych ludzi i iść do przodu.




Nadal grała w najbardziej przygnębiającym filmie, jaki kiedykolwiek powstał. Filmie, który był jej życiem .




ty sobie tu kurwa spokojnie żyjesz, a ja sie dławie jebanymi wspomnieniami.



Powinnam wiedzieć, gdy tylko się pojawiłeś, że doprowadzisz mnie do płaczu. Pęka mi serce, kiedy patrzę jak uciekasz, ponieważ wiem, że żyjesz kłamstwem, oszukujesz samego siebie. Lecz nie przejmuj się, być może wreszcie to zrozumiesz. Co odchodzi, zawsze wraca. Słyszysz? Zawsze wraca.



nigdy więcej nie angażuj się tak mocno i tak szybko. nie warto



pobiegła na stację PKP , by go zatrzymać . . . W filmie by zdążyła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz