poniedziałek, 10 listopada 2014

Zawsze jest tak samo.

Zawsze jest tak samo. Nie ważne jak bardzo będę na Ciebie wściekła, ile złych słów wypowiem pod Twoim adresem, wystarczy Twój jeden sms, a ja automatycznie zapominam o tym co tak bardzo mnie zdenerwowało. To chyba miłość jest, co nie?

Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i czasem jestem trudna do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza .

Gdybyśmy wrócili do siebie nawet teraz, to pamiętaj że nie byłoby tak samo. Każde z nas wypominałoby błędy jakie wzajemnie robiliśmy

Kręcąc się na obrotowym krześle, uśmiechając się sama do siebie i śpiewając losową piosenkę, stwierdzam, że nie potrzebuję przyjaciół.

Pić, pierdolić, nie żałować, szlachta musi pobalować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz